Herbinan uudet ihonhoitotuotteet virkistävät ja kosteuttavat kasvoja

Inspiraatio uusiin ihonhoitosarjoihin on saatu luonnon raaka-aineista. Tuotteet on dermatologisesti testattu ja niillä on Avainlippu-tunnus.

– Kahdesta linjasta on helppo valita itselle sopivat tuotteet. Tuotteet on rakennettu suomalaisten kuluttajien ihonhoidon tarpeisiin, ja kiinnitimme huomiota myös pakkauksiin, jotka ovat entistä helppokäyttöisempiä ja saivat uuden, raikkaan designin, brand manager Elina Seppänen kertoo.

Herbina Energy Boost: Ihonhoitosarja normaalille ja sekaiholle

Herbina Energy Boost on ihonhoitosarja normaalille ja sekaiholle. Tuotteet virkistävät väsynyttä ihoa, ja raikas tuoksu tuo uutta energiaa mielelle. Tuotteet sisältävät kosteuttavaa ja ihoa rauhoittavaa luomuappelsiininkukkavettä ja tyrnimehua, joka on yksi tehokkaimmista luonnon antioksidanteista. Tuotteet sisältävät myös C- ja E-vitamiineja. Energy Boost -sarja koostuu puhdistusgeelistä, kuorintavoiteesta, Micellar-puhdistusvedestä ja kasvovoiteesta.

Energy Boost -puhdistusgeeli, 150 ml, puhdistaa vesiliukoisen meikin ja tuo hehkua ja raikkautta iholle. Energisoiva tuoksu virkistää.

Energy Boost -Micellar-puhdistusvesi, 200 ml, yhdistää ihonpuhdistuksen, silmämeikin puhdistuksen ja kasvoveden samaan tuotteeseen. Micellar-vesi poistaa myös huulimeikin, eikä sitä tarvitse huuhdella pois vedellä. Tuote on hellävarainen silmille. Micellar-veden teho perustuu pieniin miselleihin, jotka vetävät likaa puoleensa magneetin lailla.

Energy Boost -kuorintavoide, 75 ml, kuorii ihon hellävaraisesti: miellyttävän voidepohjan kuorintarakeet ovat kasvipohjaisia eikä kuorintavoide sisällä mikromuoveja. Pyöreät rakeet kuorivat ihon hellävaraisesti, eikä tuote kuivata ihoa. Kätevä flippikorkki helpottaa tuotteen käyttöä.

Energy Boost -kasvovoide, 50 ml, kosteuttaa ja virkistää ihoa. Voide sisältää ihoa rauhoittavaa bisabololia ja suojaavaa pantenolia. Voide sisältää aurinkosuojakertoimen SPF 15, joka suojaa tehokkaasti ihoa vanhentavilta UVA- ja UVB-säteiltä.

Herbina Moisture Balance: Ihonhoitosarja kuivalle iholle

Moisture Balance -sarja kosteuttaa ja tasapainottaa kuivaa ihoa. Luonnon omat manteliöljy ja avokadoöljy ravitsevat ja pehmentävät, ja virkistävä, luomulaatuinen ruusuvesi tasapainottaa ja hellii ihoa. Tuotteissa on pehmeä, naisellinen tuoksu. Moisture Balance -sarja koostuu puhdistusmaidosta, puhdistusvaahdosta, ruusuvedestä, kasvovoiteesta ja kasvonaamiosta.

Moisture Balance -puhdistusmaito, 200 ml, poistaa iholta meikin ja epäpuhtaudet hellävaraisesti. Luonnonöljyt ravitsevat ja pehmentävät ihoa.

Moisture Balance -puhdistusvaahto, 150 ml, muodostaa yhdessä puhdistusmaidon kanssa kaksivaiheisen puhdistuksen. Silkkisen tuntuinen vaahto tuntuu iholla miellyttävältä, ja luomuruusuvesi tasapainottaa ja hellii ihoa.

Moisture Balance Ruusuvesi kasvoille, 200 ml, viimeistelee kasvojen puhdistuksen ja virkistää ja heleyttää ihoa. Luomuruusuvesi tasapainottaa ja rauhoittaa ihoa.

Moisture Balance Kasvovoide 24H, 50 ml, on samettinen kosteusvoide kuivalle ja normaalille iholle. Voide kosteuttaa ja vahvistaa ihoa vuorokauden ympäri. Luonnonöljyt kuten avokadoöljy, manteliöljy ja karitevoi kosteuttavat tehokkaasti. Voide sisältää myös uudelleen rakentavaa, oliiviöljystä valmistettua Omega 9 Olive Ceramidia. Voide sopii myös yövoiteeksi.

Moisture Balance Kasvonaamio 3in1, 50 ml, on tehokosteuttava kasvonaamio, jota voi käyttää kolmella eri tavalla: pikanaamiona, tehokosteuttavana naamiona tai yön yli kasvoille jätettävänä yönaamiona.

Tuotetiedot:
Herbina Energy Boost -puhdistusgeeli, 150 ml, hinta noin 5,00 euroa
Herbina Energy Boost -kuorintavoide, 75 ml, hinta noin 6,00 euroa
Herbina Energy Boost -Micellar-puhdistusvesi, 200 ml, hinta noin 5,00 euroa
Herbina Energy Boost -kasvovoide, 50 ml, hinta noin 6,00 euroa

Herbina Moisture Balance -puhdistusmaito, 200 ml, hinta noin 5,00 euroa
Herbina Moisture Balance -puhdistusvaahto, 150 ml, hinta noin 5,00 euroa
Herbina Moisture Balance Ruusuvesi kasvoille, 200 ml, hinta noin 5,00 euroa
Herbina Moisture Balance Kasvonaamio 3-in-1, 50 ml, hinta noin 6,00 euroa
Herbina Moisture Balance -kasvovoide, 50 ml, hinta noin 6,00 euroa

Uutuustuotteet ovat myynnissä 1.9.2015 alkaen.

Yhteystiedot ja tuotenäytteet:

BERNER Oy, Kuluttajatuotteet
Maria Rämö, viestintä, maria.ramo@berner.fi, puh. 0207 91 4527
Tuotekuvat: http://www.bernerbrandbank.fi/?cart=14395-mklcgfflig&l=FI

Kuluttajatiedustelut: Berner Oy Kulutustavarat, puh. 0207 91 00

Uusimmat tiedotteemme löytyvät osoitteesta: http://news.cision.com/fi/berner-oy

Herbina on valmistanut hellävaraisia ja hurmaavia, suomalaiselle naiselle suunniteltuja tuotteita jo yli 30 vuoden ajan. Herbina-tuotteet auttavat vaalimaan luonnollista kauneutta, ja tuovat arkeen hemmottelun tuntua. Tuotteet saavat voimansa suomalaisesta luonnosta ja sen upeista raaka-aineista. Lisätietoja: www.herbina.fi, www.facebook.com/HerbinaSuomesta

Berner Oy on vuonna 1883 perustettu vakavarainen suomalainen perheyritys, jonka laadukkaat kotimaiset ja kansainväliset tuotemerkit ovat kiinteä osa suomalaista arkea. Toimintaamme ohjaa halu tarjota asiakkaillemme vain parhaita tuotteita ja parasta palvelua. Konsernimme liikevaihto vuonna 2014 oli 275,9 miljoonaa euroa, omavaraisuusaste 78,6 % ja henkilöstömäärä 517. Pääkonttorimme, tuotekehityksemme ja tuotantolaitoksemme sijaitsevat Suomessa, tytäryhtiömme Ruotsissa ja Baltiassa. Lisätietoja: www.berner.fi

Oman tuotekehityksemme tunnettuja merkkejä ovat muun muassa XZ, LV, Herbina, Heti, GreenCare, Korrek, Lasol, Nokian Jalkineet sekä Rajamäen tuotteet. Johtavana kosmetiikan maahantuojana Berner edustaa Suomessa myös monia kansainvälisiä merkkejä, kuten Calvin Klein, Chloé, Clarins, IsaDora, Marc Jacobs, philosophy, Rimmel ja Sensai.