Kuluttajapalvelupäällikkö

Haemme Markkinointi & Innovaatiot -yksikköömme

KULUTTAJAPALVELUPÄÄLLIKKÖÄ

Kuluttajapalvelun tiiminvetäjänä olet vastuussa Bernerin kuluttajapalvelutiimin monikanavaisen ja dynaamisen asiakaspalvelutyön johtamisesta ja kehittämisestä. Työnkuvaasi kuuluu kuluttajaneuvojien ohjaaminen ja tukeminen heidän vastatessaan asiakastiedusteluihin sähköpostitse, puhelimitse, verkkolomakkeiden kautta ja sosiaalisen median kanavissa. Sinun tulee varmistaa asiakastyytyväisyyden ylläpitäminen ja parantaminen sekä edistää asiakaspalvelun korkeaa laatua kaikissa kohtaamisissa. Osallistut myös itse asiakaspalvelutyöhön.

Tiiminvetäjänä koordinoit erilaisten asiakaspalvelupyyntöjen, kuten reklamaatioiden, tuotekyselyiden, näytetilausten ja verkkokaupan palautusten käsittelyä. Lisäksi olet vastuussa kuluttajaneuvojien kouluttamisesta ja heidän taitojensa kehittämisestä; varmistat että heillä on tarvittavat työkalut ja taustatiedot laadukkaan kuluttajapalvelun toteuttamiseksi. Raportoit tehtävässäsi viestintä- ja vastuullisuuspäällikkö Maria Nymanderille.

Sinulla on merkittävä rooli eri kuluttajapalveluun liittyvien järjestelmien, kuten puhelinjärjestelmän ja Dynamics CRM:n kehittämisessä kuluttajapalvelun näkökulmasta. Teet tiivistä yhteistyötä sisäisten sidosryhmien kanssa, joten tarvitset vahvoja tiimityötaitoja ja kykyä toimia osana moniammatillista tiimiä. Sinulla on myös keskeinen rooli toiminnan jatkuvassa kehittämisessä, mukaan lukien asiakaspalveluprosessien ja järjestelmien optimoinnissa.

Työssä vaaditaan sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa, ruotsin kielen taito on eduksi. Kuluttajapalvelun tiiminvetäjän on kyettävä käsittelemään myös haastavia asiakaskohtaamisia, ja hänellä on oltava erinomainen kirjallinen sekä suullinen ilmaisutaito. Tehtävä edellyttää aiempaa kokemusta kuluttajapalvelun johtamisesta, itsenäistä työskentelyotetta sekä kykyä kehittää toimintaa myös strategisesti. Tavoitteenasi on vahvistaa Bernerin brändiä ja parantaa asiakaskokemusta jatkuvasti.

Lisätietoja tehtävästä antaa Arespartnersin konsultti Janne Marttinen, p. 0400 426 127, varmimmin tavoitettavissa to 8.2., ke 14.2. sekä pe 23.2. klo 8-9 tai sähköpostitse  janne.marttinen@arespartners.fi. Jätä hakemuksesi CV:n kera oheisesta hakulinkistä tai osoitteessa https://tyopaikat.arespartners.fi su 29.2.2024 mennessä.

Miksi töihin Bernerille?

Vahva arvopohja ei näy meillä vain juhlapuheissa vaan konkreettisina tekoina arjessamme. Työhyvinvointitutkimuksessa jopa 97 % työntekijöistämme koki pystyvänsä toimimaan tehtävässään yrityksemme perusarvojen – työ, rehellisyys ja ihminen – mukaisesti. Myös kokemus työn merkityksellisyydestä on meillä poikkeuksellisen korkealla tasolla.

Vastuullisilla toimintatavoilla on Bernerillä pitkät perinteet ja vastuullisuus kiteytyy vahvasti myös kaiken tekemisemme ytimeen eli huomisen puolustamiseen – toimimme niin, että meillä kaikilla on vielä 100 vuodenkin päästä hyvä olla ja elää.

Panostamme johtamisen ja työtyytyväisyyden kehittämiseen pitkäjänteisesti ja sitoutuneesti. Pyrimme koko ajan parempiin tuloksiin – pääset kehittämään ja kehittymään kanssamme jatkuvan parantamisen hengessä.

Hyvinvointisi on meille tärkeää, joten huolehdimme sinusta laajoilla työterveyspalveluilla sekä tukemalla liikunta- ja kulttuuriharrastuksia. Ensimmäisen puolen vuoden jälkeen palveluihin kuuluvat mm. erikoislääkärit ja hammashoito.

Viihtyisät ja modernit toimitilamme metrolinjan varrella Herttoniemessä tarjoavat mukavat puitteet kollegoiden kohtaamiselle.

Olemme vastuullisuusohjelmassamme sitoutuneet yrityksemme monimuotoisuuden lisäämiseen ja yhdenvertaisuuden edistämiseen työelämässä. Tule meille sellaisena kuin olet – me pidämme huolen siitä, että työyhteisössämme voit olla aito oma itsesi.

Pyrimme toteuttamaan tarvittavia mukautuksia. Voit kysyä tehtävän tai toimitilojemme esteettömyyttä koskevista asioista HR-tiimiltämme osoitteesta hr.palvelut@berner.fi.

Liittyisitkö juuri sinä mukaan joukkoihimme huomisen puolustajaksi?

Jätä hakemus

Jaa sosiaalisessa mediassa