Johdon koordinaattori

Etsimme monipuoliseen ja vastuulliseen tehtävään

JOHDON KOORDINAATTORIA/EXECUTIVE COORDINATOR

Mahdollistat omalla toiminnallasi toimitusjohtajalle ja johtoryhmälle sujuvan arjen ja tehokkaat työskentelyolosuhteet. Olet toimitusjohtajan luotettava työpari monipuolisissa hallinnollisissa tehtävissä, kuten kokousten ja matkajärjestelyjen organisoinnissa ja suunnittelussa. Vastaat myös johdon viestinnästä ja monipuolisista johtoryhmän työskentelyä tukevista tehtävistä.

Johdon tuen lisäksi osallistut yritystason- ja sidosryhmätapahtumien järjestelyyn viestintätiimin kanssa sekä vastaat omalta osaltasi pääkonttorillamme työskentelyn sujuvuudesta, aula- ja myymälätiimin vetäjän esihenkilönä sekä kiinteistövastaavan kanssa yhteistyössä. Työnkuva sisältää myös tilanteen mukaan vaihtuvia pääkonttorin arkeen liittyviä tehtäviä ja projekteja.

Minkälaista henkilöä etsimme:

  • Olet organisaatiossamme keskeisessä ja näkyvässä roolissa, sekä usein ensimmäinen kontaktipiste mitä moninaisimmissa kysymyksissä – Muiden auttaminen on sinulle lähellä sydäntä ja olet aina valmis ohjaamaan työkaveria eteenpäin asiassa kuin asiassa
  • Tehtävässä onnistuminen edellyttää proaktiivisuutta – ennakoit, kysyt oikeita kysymyksiä ja ehdotat ratkaisuja aloitteellisesti
  • Toimit tehtävässäsi monipuolisesti eri sisäisten ja ulkoisten sidosryhmien kanssa – verkostoidut sujuvasti ja viestit taitavasti monenlaisissa tilanteissa.
  • Tehtäväsi on monipuolinen ja työpäivien sisältö voi vaihdella – langat pysyvät käsissäsi ja osaat johtaa omaa tehtäväkenttääsi itsenäisesti
  • Ymmärrät vastuusi luottamuksellisten asioiden äärellä
  • Sinulla on tehtävään soveltuva koulutus sekä usean vuoden kokemus vastaavantyyppisistä tehtävistä

Tehtävässä tarvitaan sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa, ruotsin kielen taito on eduksi. Tehtävässä menestymistä auttavat myös hyvät tietotekniset taidot (esim. MS. Office) sekä erilaisten viestintätyökalujen hallinta.

Koska tehtävä sisältää mm. tapahtumajärjestelyä, toimistoarjen koordinointia sekä läsnä työskentelevien ohjausta, edellytämme säännöllistä läsnäoloa Herttoniemen pääkonttorillamme. Tilanteen mukaan työtä on kuitenkin mahdollista rytmittää myös etäpäivillä.

Mitä voit odottaa meiltä:

  • Vahva arvopohja ei näy meillä vain juhlapuheissa vaan konkreettisina tekoina arjessamme. Työhyvinvointitutkimuksessa jopa 97 % työntekijöistämme koki pystyvänsä toimimaan tehtävässään yrityksemme perusarvojen – työ, rehellisyys ja ihminen – mukaisesti. Myös kokemus työn merkityksellisyydestä on meillä poikkeuksellisen korkealla tasolla.
  • Vastuullisilla toimintatavoilla on Bernerillä pitkät perinteet ja vastuullisuus kiteytyy vahvasti myös kaiken tekemisemme ytimeen eli huomisen puolustamiseen – toimimme niin, että meillä kaikilla on vielä 100 vuodenkin päästä hyvä olla ja elää.
  • Panostamme johtamisen ja työtyytyväisyyden kehittämiseen pitkäjänteisesti ja sitoutuneesti. Pyrimme koko ajan parempiin tuloksiin – pääset kehittämään ja kehittymään kanssamme jatkuvan parantamisen hengessä.
  • Monialayhtiössämme riittää asiantuntijuutta saippuasta saappaisiin – pääset verkostoitumaan monen eri alan huippuammattilaisten kanssa.
  • Huolehdimme sinusta laajoilla työterveyspalveluilla sekä tukemalla liikunta- ja kulttuuriharrastuksia. Ensimmäisen puolen vuoden jälkeen palveluihin kuuluvat mm. erikoislääkärit ja hammashoito.
  • Viihtyisät ja modernit toimitilamme metrolinjan varrella Herttoniemessä tarjoavat mukavat puitteet kollegoiden kohtaamiselle.
  • Bernerillä viihdytään pitkään – vakituisten työsuhteiden pituus on meillä keskimäärin lähes 10 vuotta!

Olemme sitoutuneet yrityksemme monimuotoisuuden lisäämiseen ja tasa-arvon edistämiseen työelämässä. Siksi toivomme, että erilaisista taustoista tulevat hakijat hakevat tätä tehtävää.

Liittyisitkö juuri sinä mukaan joukkoihimme huomisen puolustajaksi?

Lisätietoja tehtävästä antavat hallinto- ja kehitysjohtaja Nicolas Berner to 16.3. klo 14.00–15.00 ja ti 21.3. klo 10.00–11.00, p. 0400 501 511. Arespartnersin konsultti Janne Marttinen, p. 0400 426 127, varmimmin tavoitettavissa ma 20.3 klo 15.00–16.30 ja ke 22.3. klo 16–17.30. Jätä hakemuksesi palkkatoivomuksineen 26.3.2023 mennessä oheisen hakupainikkeen tai Arespartners avoimet työpaikat linkin kautta.

Jätä hakemus

Jaa sosiaalisessa mediassa