Tiedote toimitusaikojamme koskien / Notification: Coronavirus impact on order delivery estimates

16.3.2020

Koronavirus on aiheuttanut desinfektiotuotteillemme valtavan kysynnän lisääntymisen, joka vaikuttaa luonnollisesti myös liitännäistuotteiden, kuten dispensoannostelijoiden kysyntään. Korkean kysynnän vuoksi myös hengityssuojaimet ja jotkut kuumemittarit ovat loppu varastostamme.

Teemme kaikkemme vastataksemme lisääntyneisiin tarpeisiin, mutta toimitusajat ovat väistämättä pidentyneet. Tilausvahvistuksella näkyvä toimitusaika ei välttämättä kuvaa todellista toimitusaikaa. Täytämme varastojamme mahdollisimman pian.

Tiettyjen tuotteiden kohdalla turvaudumme erityisjärjestelyihin, esim. käsihuuhteiden ja desinfektioaineiden osalta pyrimme turvaamaan saatavuuden julkiseen terveydenhuoltoon ja joidenkin tuotteiden pakkaukset tulevat tilapäisesti muuttumaan pakkausmateriaalin saatavudesta johtuen. Käytössä olevien erityisjärjestelyiden vuoksi emme pysty antamaan tuotteille tarkkoja toimitusaikoja.

Kaikki tuotteiden saatavuuteen liittyvät kyselyt pyydämme toimittamaan asiakaspalveluumme ensisijaisesti sähköpostitse pro.tilaukset@berner.fi.
Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

Puhelinpalvelu on auki rajoitetusti klo 10-14 välillä 12.-20.3. Asiakaspalvelumme on ruuhkautunut uuden toiminnanohjausjärjestelmän käyttöönoton ja koronaviruksen aiheuttaman lisääntyneen kysynnän johdosta. Joudumme rajoittamaan puhelinpalveluaikaamme keskittääksemme asiakaspalvelumme resurssit nykyisten tilausten käsittelyyn.

In English:

Due to high demand, the face masks, most of our hand sanitizers and some of our fever thermometers are currently out of stock and delays in deliveries are to be expected. Delivery times stated on order confirmations are currently not valid. We are increasing our inventory as soon as possible. Should you need any information, we kindly ask you to contact our customer service by e-mail pro.tilaukset@berner.fi. We apologise for any inconvenience.

På svenska:

På grund av hög efterfrågan, är våra ansiktsmasker, de flesta av våra handdesinfektionsprodukter och en del av våra febertermometare tillfälligt slut i lager. För tillfället kan vi inte ge estimat för leveranstider på beställda produkter. De leveranstider som anges på våra orderbekräftelser är ej giltiga. Vi ökar våra lager snarast möjligt. Vid eventuella frågor, ber vi er vänligen att kontakta vår kundtjänst per e-post pro.tilaukset@berner.fi. Vi beklagar eventuella besvär som detta orsakar.