Logistiikka-asiantuntija

Haemme Viinikkalan logistiikkakeskukseemme määräaikaiseen tehtävään

Logistiikka-asiantuntijaa

Etsimme logistiikka-asiantuntijaa tukemaan logistiikkakeskuksemme johtamista ja kehittämistä. Tehtäväsi on varmistaa, että logistiikkaprosessit toimivat laadukkaasti, turvallisesti ja tehokkaasti. Vastaat logistiikkatoimintomme kehittämisestä muun muassa tukemalla vuoroesihenkilöiden ja tiimivastaavien työtä. Yhdessä logistiikkakeskuspäällikön kanssa kehitätte päivittäisiä logistiikkatoimintoja, johtamiskäytäntöjä, kustannusten hallintaa ja toimitusvarmuutta. Tehtävä vaatii kykyä toimia sekä strategisesti että käytännön tasolla. Yhteistyö sisäisten ja ulkoisten asiakkaiden kanssa on osa päivittäisiä tehtäviä.

Tehtävä on määräaikainen 1.2.2027 asti.

Odotamme sinulta

Sinulla on tehtävään soveltuva koulutus, kuten logistiikan ammattitutkinto, tekniikan erikoisammattitutkinto tai muu työnjohtoon liittyvä koulutus. Olet kerryttänyt kokemusta varastotyön johtamisesta sekä sisälogistiikan operatiivisten toimintojen kehittämisestä, ja sinulla on näkemystä sen toteuttamisesta asiakkaan tarpeet huomioiden. Olet linkki monien eri sisäisten ja ulkoisten sidosryhmien välillä, minkä vuoksi tehtävä edellyttää vahvoja vuorovaikutustaitoja suomeksi ja englanniksi – viestit sujuvasti eri tilanteissa ja pidät langat käsissäsi. Tehtävässä auttaa menestymään kehittämiseen orientoitunut ja ratkaisukeskeinen työskentelyote. Viet kehityshankkeita eteenpäin määrätietoisesti kohti tavoitteita.

Nopeatempoisessa ja muuttuvassa logistiikkaympäristössä toimiminen on sinulle tuttua ja tulkitset taloudellisia mittareita sujuvasti työsi tueksi. Sinulla on kiinnostusta hyödyntää uutta teknologiaa tehokkuuden parantamiseksi ja otat uudet työkalut sekä toimintatavat käyttöön innolla. Katsomme aiemman kokemuksen WMS-järjestelmien hyödyntämisestä, sekä Lean-osaamisen eduksesi.

Tarjoamme sinulle

Meillä pääset mukaan työskentelemään nopeatempoisessa, mutta innostavassa ja kannustavassa ympäristössä, jossa työpäivät ovat palkitsevia. Lisäksi monialaisessa yhtiössämme on asiantuntemusta saippuasta saappaisiin, joten saat tilaisuuden verkostoitua useiden eri alojen huippuammattilaisten kanssa.

Mitä voit odottaa meiltä

Vahva arvopohja ei näy meillä vain juhlapuheissa vaan on läsnä arjen teoissa ja kohtaamisissa. Työhyvinvointitutkimuksemme mukaan työntekijämme kokevat työnsä erityisen merkitykselliseksi ja ovat sitoutuneita Bernerin arvoihin – työ, rehellisyys ja ihminen – jotka ohjaavat päivittäistä toimintaamme. Palkitsemme henkilöstöämme arvojemme mukaisesta toiminnasta sekä uusista ideoista, innovaatioista ja rohkeista kokeiluista.

Vastuullisilla toimintatavoilla on Bernerillä pitkät perinteet ja vastuullisuus kiteytyy vahvasti myös kaiken tekemisemme ytimeen eli huomisen puolustamiseen – toimimme niin, että meillä kaikilla on vielä 100 vuodenkin päästä hyvä olla ja elää.

Panostamme johtamisen ja työtyytyväisyyden kehittämiseen pitkäjänteisesti ja sitou-tuneesti. Pyrimme koko ajan parempiin tuloksiin – pääset kehittämään ja kehittymään kanssamme jatkuvan parantamisen hengessä.

Hyvinvointisi on meille tärkeää, joten huolehdimme sinusta laajoilla työterveyspalveluilla sekä tukemalla liikunta- ja kulttuuriharrastuksia. Ensimmäisen puolen vuoden jälkeen palveluihin kuuluvat mm. erikoislääkärit ja hammashoito.

Etkö vielä vakuuttunut? Lue nettisivujemme uratarinoista lisää tyytyväisistä berneriläisistä.

Olemme vastuullisuusohjelmassamme sitoutuneet yrityksemme monimuotoisuuden lisäämiseen ja yhdenvertaisuuden edistämiseen työelämässä. Tule meille sellaisena kuin olet – me pidämme huolen siitä, että työyhteisössämme voit olla aito oma itsesi.

Pyrimme toteuttamaan tarvittavia mukautuksia. Voit kysyä tehtävän tai toimitilojemme esteettömyyttä koskevista asioista HR-tiimiltämme osoitteesta hr.palvelut@berner.fi.

Lisätietoja ja hakuohjeet

Hae tehtävää Duunitorin Hakemukset-palvelun kautta perjantaihin 12.12.2025 mennessä. Kutsumme hakijoita työhaastatteluun mahdollisesti jo hakuajan puitteissa ja täytämme tehtävän heti sopivan henkilön löydyttyä.

Lisätietoja tehtävästä antaa logistiikkakeskuspäällikkö Antti Elomaa (puh. 0400 909 649) 2.12. klo 14–15, 9.12. klo 17–18 sekä 12.12. klo 10–11.

 

Liittyisitkö juuri sinä mukaan joukkoihimme huomisen puolustajaksi?

Berner Oy on vuonna 1883 perustettu kasvava ja kansainvälistyvä suomalainen neljän liiketoiminta-alueen perheyritys, jonka laadukkaat kotimaiset ja kansainväliset tuotteet ovat kiinteä osa suomalaista arkea. Pääkonttorimme, tutkimus- ja kehitysyksikkömme ja tuotantolaitoksemme sijaitsevat Suomessa, tytäryhtiömme Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa ja Baltiassa. Konsernimme liikevaihto vuonna 2024 oli 654 miljoonaa euroa ja meillä työskentelee yli 880 henkilöä. Vastuullisilla toimintatavoilla on Bernerillä pitkät perinteet ja vastuullisuus kiteytyy vahvasti myös kaiken tekemisemme ytimeen eli huomisen puolustamiseen – toimimme niin, että meillä kaikilla on vielä 100 vuodenkin päästä hyvä olla ja elää #huomisenpuolustaja. Lisätietoja: berner.fi    

Jätä hakemus

Jaa sosiaalisessa mediassa