Berner yhteistyöhön Nelosen Supertähdet-ohjelman kanssa

Berner aloittaa yhteistyön Nelosen uuden Superähdet-tv-sarjan kanssa. Yhteistyö suomalaisista urheilun supertähdistä kertovassa sarjassa on osa Bernerin XZ Men -sarjan lanseerausta.

Nelosen kevään Supertähdet-viihdeohjelmaa isännöi Teemu Selänne. Ohjelmaa tähdittävät Selänteen lisäksi viisi muuta maamme suurta urheilun huippunimeä.

– Vahvat suomalaiset urheilun idolimme yhdistyvät hienolla tavalla vahvaan suomalaiseen XZ-brändiin, joka on myös suomalaisten suosituin shampoomerkki. Ohjelmayhteistyö on mainio tilaisuus lanseerata täysin uusi kotimainen miesten hiustenhoitosarja, sanoo Berner Oy:n kuluttajatuotteiden markkinointijohtaja Salla Eklund.

Suomen ostetuin ja luotetuin shampoomerkki XZ syntyi jo 60 vuotta sitten. Suomalaisten hiusten ehdoilla kehitetyt XZ-tuotteet valmistetaan Heinävedellä. XZ uudistaa hiustenhoitosarjan tuomalla keväällä saataville kuusi uutta miesten tuotetta.

– Yhteistyömme Supertähdet-ohjelman kanssa tulee näkymään vahvasti omissa digitaalisissa kanavissamme sekä uusissa XZ-tuotteissa. Kaikkiin XZ Men -sarjan tuotteisiin painetaan kevään lanseerauksessa Ruutu + Viihde -koodeja, joiden avulla pääsee katsomaan Supertähdet-jaksoja ennakkoon, Salla Eklund jatkaa.

– On hienoa tehdä yhteistyötä suomalaiset kuluttajat tuntevan Bernerin kanssa. Yhteistyömme on yksi monipuolisimmista, ja erityisesti Ruutu + Viihde –koodit XZ Men –tuotteissa on esimerkillinen tapa viedä ohjelmayhteistyö myymälään asti. Supertähdet on varmasti kevään kiinnostavin viihdeohjelma ja tavoittaa ilmiönä suomalaiset, joille tunnetusti urheilu ja urheilijat ovat lähellä sydäntä, Piia Parta Sanomalta sanoo.

Lisätietoja:

Salla Eklund, markkinointijohtaja, Berner Oy, puh. 040 593 2664