XZ tuo markkinoille suomalaisiin, luonnon raaka-aineisiin pohjautuvan Natura-hiustenhoitosarjan. Tuotteet ovat vegaanisia ja biohajoavia, ja ne on pakattu kierrätettäviin, reilun kokoisiin pumppupulloihin.
XZ tuo markkinoille suomalaisiin, luonnon raaka-aineisiin pohjautuvan Natura-hiustenhoitosarjan. Tuotteet ovat vegaanisia ja biohajoavia, ja ne on pakattu kierrätettäviin, reilun kokoisiin pumppupulloihin.
Kohti uutta aikaa
Berner Oy ja Stadion-säätiö ovat allekirjoittaneet yhteistyösopimuksen, jonka myötä Berner toimii GreenCare-brändillään uudistuvan Olympiastadionin palvelu- ja tuoteyhteistyökumppanina. Yhteistyössä seurataan myös Olympiastadionin uuden nurmikon tarinaa.
Ihon vaurioita monitahoisesti korjaava ja ihon nuorekasta ulkonäköä ylläpitävä ihonhoitolinja
Ihoa ravitseva, korjaava ja rauhoittava hunajainen SOS-balsami kuivalle ja erittäin kuivalle iholle
Keväällä 2019 IsaDora uudistaa suositun Perfect Moisture Lipstick -huulipunansa pakkauksen, koostumuksen ja sävyvalikoiman.
Kotimainen Heti on markkinoiden ensimmäinen siivous- ja pyykinpesuaineiden tuotesarja, jonka tehoaineena on ympäristöystävällinen etikka. Raikkaan tuoksuiset puhdistusaineet on valmistettu Heinävedellä, ja ne on pakattu kierrätysmuovista valmistettuihin pulloihin.
Berner Pro:n osastonjohtaja Pauliina Bovellan on nimitystoimikunnan esityksellä ja syyskokouksen yksimielisellä päätöksellä nimetty Sailab-Medtech Finland ry:n hallituksen jäseneksi seuraavalle kaksivuotiskaudelle 2019-2020. Nimitystoimikuntaan kuuluivat puheenjohtajana…
Clarins tuo ihoa tehokkaasi kiinteyttävään ja ryppyjä häivyttävään Extra-Firming-linjaansa kaksi uutta erikoistuotetta
Extra-Firming Phyto-Serum -seerumin ja
Extra-Firming Yeux -silmänympärysvoiteen
Clarins esittelee uudet silmämeikkinsä
WONDER PERFECT MASCARA 4D -ripsivärin
OMBRE VELVET, OMBRE SATIN, OMBRE SPARKLE -luomivärit
WATERPROOF PENCIL -silmänrajauskynän
Suomalaiset luulevat käyttävänsä arjessa vähemmän tuoksuja sisältäviä kosmetiikka- ja hygieniatuotteita, kuin mitä todellisuudessa käyttävät.
LV:n teettämän kyselyn mukaan suomalaisten käyttämien hajusteita sisältävien tuotteiden määrä on jopa kaksinkertainen vastaajien omaan arvioon nähden.